ساختار پنجره دوجداره چگونه می باشد

همان طور که از اسمش پیداست اصول پنجره های دوجداره شیشه های دوجداره آن می باشد . فضای بین شیشه ها را یا از هوا و یا از گاز آرگون که یک عایق حرارتی است و گاز SF6 که برای عایق صوتی بکار می رود و یا ترکیبی از هر دو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر می شود . در شیشه های دوجداره اغلب از اسپیسرهای آلومینیومی استفاده می شود که درون این اسپیسرها را با ژل سیلیکا ( ماده رطوبت گیر ) پر می شود که این ماده سبب جذب رطوبت هوای ما بین دو شیشه می گردد و با مواد درزگیر مناسب به صورت کامل آب بندی می شود .

مراحل ساخت شیشه دوجداره

برش اتوماتیک : برش های شیشه ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک cnc انجام می شود و چون این دستگاه ها قابل برنامه ریزی می باشند می توان شیشه ها را به اشکال مختلف و اندازه های گوناگون برش داد .

خم کاری قاب های آلومینیومی :قاب های آلومینیومی که در روند تولید شیشه های دوجداره استفاده می شوند از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و از آلیاژ مخصوصی ساخته شده که به راختی قابل خم شدن است .این مزیت باعث می شود تا قاب بکار رفته در بین دو شیشه کاملا یکپارچه باشد و از بکار بردن گوشه های پلاستیکی اجتناب کنند .

کلیه مراحل ساخت این قاب ها با توجه به ابعاد شیشه و به اتوماتیک انجام می شود .انتخاب ضخامت این فاب ها از لحاظ فنی مورد محاسبه قرار می گیرد .

تزریق مواد رطوبت گیر :

  • تزریق توسط دستگاه اندازه گیری
  • تزریق desicant در شرایطی است که هوا کاملا تخلیه و محیط بسته تا قابلیت جذب رطوبت در بین دوجداره شیشه برای این ماده باقی بماند که قبل از مصرف پر و اشیاع نشوند .
  • شستشوی شیشه ها در داخل دستگاه و با استفاده از مواد شوینده خاص و آب مقطر که هرگونه آلودگی و یا اثرات چربی از شیشه ها پاک شود .
  • خشک کردن شیشه ها در ماشین های خشک کن تا لکی بر شیشه نماند .
  • نصب قاب آلومینیومی که پس از شستشوی شیشه وارد پرس شده تا دولایه شیشه بر روی قاب آلومینیومی پرس شود .

برداشت پوشش از روی شیشه های رفلکس

این شیشه ها به لحاظ زیبایی و خواص نوری ویژه میزان مصرف بیشتری دارند .چسبندگی مواد درزگیر به سطحی از شیشه که پوشش آینه ای دارد بسیار پایین است و در مدت کمی این چسبندگی از بین خواهد رفت .

در محل اتصال قاب آلومینیومی به شیشه با دستگاه مخصوصی برداشته می شود که از چسبندگی مواد درزگیر به سطح قابل قبول می رسد و باعث می شود کیفیت عایق بودن شیشه ها در سطح استاندارد بماند .


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc شیشه ,دوجداره ,آلومینیومی ,مواد ,دستگاه ,رطوبت ,پنجره دوجداره ,مواد درزگیر ,شستشوی شیشه ,چسبندگی مواد ,توسط دستگاه ,پنجره دوجداره چگونه ,ساختار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

From your mind پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان Rosalynssk Log فیلم شناخت همه چی موجوده دلنوشته های ما نکو تجارت سپند هر چیزی که باید از بیمه بدونی رو اینجا بخون