نگهداری و تمیزکردن درب و پنجره های دوجداره upvc

درب و پنجره های ساخته شده طبق استاندارهای اعلام شده توسط سازندگان درب و پنجره که صلاحیت تایید را دارند و مورد قبول شرکت upvcpars می باشند و توسط این شرکت ساخته شده اند دارای کیفیت مطلوب بوده ساخت می باشند . این کالا به عنوان سرمایه در اختیار مشتریان قرار می گیرد که می بایست در حفظ آن جهت طول عمر استفاده شده در ساختمان ها نکاتی را که در زیر به آن اشاره کرده ایم راعایت کنیم .

نکاتی که باید پس از نصب درب و پنجره های دوجداره upvc جهت تمیز نگهداشتن و زیبایی درب و پنجره ها و عملکرد درست یراق آلات آنها به آن توجه شود به این صورت می باشد .

  • پس از نصب بایستی فیلم حفاظتی از همه سطوح فورا پس از نصب و تمیز کردن سطوح پاک شود که این کار را می توانید با پارچه نمدار شده یا مواد شوینده ملایم انجام دهید .
  • با توجه به این مورد که سطح بیرونی پنجره ها در معرض هرگونه آلودگی زیست محیطی و گرد و غبار قرار می گیرد می بایست این سطوح را تمیز کنیم تا سطح تجمع غبارات در سطوح درب و پنجره های دوجداره upvc زیاد نشود که مشکل چسبندگی گرد و غبار روی سطوح را داشته باشیم .
  • برای بازبینی عملکرد صحیح درب و پنجره های دوجداره upvc باید ماهی یک دفعه آن ها را باز و بسته کنیم تا از عملکرد درست آنها مطمئن شویم تا خوردگی یا سفت شدن آن جلوگیری کنیم و در سال یکبار یراق آلات درب و پنجره ها را با یک روغن غیر اسیدی روانکاری کنیم .
  • اگر هرگونه عملیاتی مثل تعمیرات ، بنایی ، لوله کشی ، نقاشی وغیره در نزدیکی درب و پنجره ها ی نصب شده در ساختمان صورت می گیرد روی درب و پنجره ها را کاملا پوشانده و پس از عملیات آن را مجددا تمیزنمایید .
  • چنانچه اگر بر روی سطوح این درب و پنجره های دوجداره upvc روغن یا لکه شمیایی پاشیده شود بلافاصله با یک شوینده ملایم به برطرف کردن آن اقدام نمایید .
  • سالی حداقل یک بار درزگیرهای درب و پنجره ها تمیز شوند و با روغن مخصوص آن روغن کاری شوند تا درزگیرها خشک نشوند و نشکنند . هنگام تمیز کردن از مواد شیمیایی اسیدی به هیچ وجه استفاده نشود و هنگام تمیز کردن مراقب باشیم که به نوار صدمه ای وارد نشود که در صورت صدمه نسبت به تعویض ان اقدام عاجل صورت گیرد .

پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc پنجره ,upvc ,دوجداره ,سطوح ,تمیز ,کنیم ,دوجداره upvc ,تمیز کردن ,هنگام تمیز ,شوینده ملایم ,یراق آلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه خدمات ثبتی مونگان Rickyoiwldpa3 paikka توسعه فردی پایگاه تخصصی مهندسی ایمنی و عمران کسب درآمد به شیوه نوین یک فنجان محبت