انواع کاربری پنجره های دوجداره upvc

پنجره های دوجداره upvc نوع لولایی

شامل انواع مختلف تک حالته با قفل نگهدارنده ، پنجره اول مورب بازشو با قاب بازسازی شده ، پنجره دوحالته آسان بازشو ، پنجره دولنگه بازشو با وادار ثابت ، پنجره دولنگه بازشو با وادار متحرک ، پنجره تک حالته با دستگیره هتلی .

تک حالته با قفل نگهدارنده

این مدل از پنجره های دوجداره upvc در پروژه های انبوه سازی مقرون به صرفه می باشد . در ساخت این نوع پنجره پروفیل مصرفی و کیفیتش موجب این انتخاب شده است .

بر روی این مدل یک بازوی نگهدارنده قرار دارد که باعث می شود که مصرف کننده وقتی که به نیاز خود پنجره را گشود در همان حالت ثابت شود .

پنجره اول مورب بازشو با قاب بازسازی شده

در این مدل پنجره های دوجداره upvc قاب بازسازی شده ای تعبیه شده که دلیل انتخاب این قاب به جهت بکارگیری این در پروژه های بازسازی منازل استفاده شود به دلیل اینکه اگر قسمتی از پنجره های پیشین به جا مانده را پوشش دهی کند .

این پنجره ها مناسب جهت استفاده در ادارات ، دانشگاه ها و مدارس و مکان های عمومی و همچنین آشپزخانه ها می باشد که اولویت با باز شدن کامل نیست .

پنجره دوحالته آسان بازشو

این مدل از پنجره های دوجداره upvc برای مکان هایی تعبیه شده که امکان جاگذاری دسته به صورت عمودی نبوده و دستگیره جهت استفاده آسان در ضلع پایینی پنجره تعبیه می شود. در حالت مورب هنگام بسته شدن دسته نیازی به فشار آن نیست فقط با چرخاندن آن پنجره بسته خواهد شد .

پنجره دولنگه بازشو با وادار ثابت

این پنجره دارای دو حالت بازشو با وادار ثابت می باشد و هر دو بازشو آن دارای بازشو دو حالته می باشد و هر لنگه باز شو به صورت مستقل عمل باز و بسته شدن را انجام می دهد .

پنجره دولنگه بازشو با وادار متحرک

این پنجره دارای دو لنگه بازشو با وادار متحرک می باشد که یک لنگه آن به صورت دو حالت بازشو می باشد و لنگه دیگر آن بصورت دورانی یا چرخشی باز و بسته می شود .با باز شدن هر دو لنگه در منظره بیرون کاملا قابل رویت است .

پنجره تک حالته با دستگیره هتلی

کاربرد این پنجره ها در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها و مدارس که امکان باز کردن پنجره توسط اشخاص امکان پذیر نمی باشد و باید توسط متصدی آن این مقوله انجام شود .

پنجره های دوجداره upvc کشویی

نوع دیگر از انواع پنجره دوجداره UPVC پنجره کشویی می باشد که در میهن خودمان به دلیل استفاده از پنجره های قدیمی طرفداران مخصوص خود را دارد . پنجره دوجداره UPVC کشویی نسبت به لولایی فضای کمتری را اشغال می کنند .

این پنجره دوجداره UPVC بر روی لنگه کناری خود حرکت کرده و آب بندی و هوا بندی بهتری نسبت به پنجره های قدیمی و حتی پنجره دوجداره UPVC آلومینیومی می باشد . همین شاخصه باعث انتخاب این نوع پنجره دوجداره شده است .

محصولات در لولایی

این محصول دارای سه نوع در بدون پاخور ، در بالکنی ، در فولکس واگنی می باشد .

در بدون پاخور

این نوع از در که از محصولات پنجره های دوجداره upvc می باشد بیشتر در مکان های پر تردد و خیلی شلوغ قابل استفاده می باشد .که این در جهت نداشتن پاخور برای تردد و حمل مورد استقبال است . در این محصول پاخور کاملا عایق بندی می شود و از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند .

در بالکنی

این نوع از در که از محصولات پنجره های دوجداره upvc می باشد در بالکن ها و تراس مورد استفاده قرار می گیرد که نیازی به قفل کردن این درب ها نمی باشد . در این محصول با آهن ربایی که روی بازشو قرار دارد درب بسته می شود و هنگام باز کردن درب با فشار اندک باز می شود و سپس با چرخاندن دستگیره بسته خواهد شد .

در فولکسی

این در یا پنجره های دوجداره upvc که از این مدل استفاده می کنند که علاوه بر بازشو با عایق بندی کامل استفاده می شود . در این مدل امکان بازشو چرخشی موجود ندارد .

این مدل پنجره های دوجداره upvc با حرکت بر روی ریلی که بر روی آن تعبیه شده به آسانی بر روی آن بدون اشغال کمترین فضا حرکت می کند و باز و بسته می شود . با توجه به قفل های این نوع بازشو که در چهار طرف این در و پنجره ها تعبیه شده باعث شده کامل ترین سطح عایق بندی در این در و پنجره ها باشد .علاوه بر بازشوهای کشویی قابلیت بازشو مورب را دارند . که یکی از حسن های این نوع در و پنجره ها می باشد .


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc پنجره ,بازشو ,دوجداره ,upvc ,استفاده ,بسته ,دوجداره upvc ,پنجره دوجداره ,پنجره دولنگه ,دولنگه بازشو ,عایق بندی ,پنجره دولنگه بازشو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه باغلاما و دیوان دانلود رایگان دینی افبا-عربی ازاده و کتاب های گاج نقره ای گاج-دانلود رایگان جزوات و فیلم های اموزشی کنکوری جعبه سازی تکساز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بینهایت تولیدی قابلمه گرانیت پاراب بولشت سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری - مرتضی چیذری شب مو